Ännu en dag

Underbara sommarväder...

Igår bidde det sol o bad me systeryster o våra gäster som var här på besök. Årets första dopp blev det me, haha känner mej lite seg med det i år, illa illa. Men gött var det! Haha fast bidde lite bränd tomar på ryggen men men. Körde BP igår me, svettigt värre. ;)

Imorses var jag o lämnade in chryslern på Teda på höna, ska byta hjullager så den slutar låta som ett reaplan då. Hoppas det hjälper låter inget vidare. O nu sitter jag här men ska snart in o göra mej lite frukost o packa ner sakerna te jobbet. Puh ser inte allt för mycket fram emot att jobba i dennna värmen. Så äcklig känner man sej när man blir svettig. Usch usch.

Neee nu e jag hungrig c(=
Gabbi

heej gumman, nytt nr, fast har mitt gammla kvar med, fast det funkar inte just nu..aja det nya är 0737363972..(comviq kompis är det) Hoppas allt är bra gumman! miss u! pussar

Gabbi

nytt nr 0736373972, har fortfarande kvar mitt gam.nr fast det fungerar inte just nu...saknar dig gummsan!

Gabbi

haha skrev fel nr ju 2 ggr med..illa illa..haha..aja ätt är 0737363972